Gallskrik

I natt runt ett-tiden så började Devin bara gallskrika helt utan anledning. Vi sprang såklart in till honom och han var helt otröstlig, ingenting vi gjorde funkade för att trösta honom. Vi bar in honom till oss så han kanske kunde lugna ner sig, men det gjorde han inte. Då bara tänkte jag att shit såhär är det att ha ett barn med kolik. Devin gallskrek i ca en timme och det var snudd på att jag också började gråta faktikst, lite sympatiskt sådär. Tillslut så lugnade han ner sig och då gav vi honom lite ersättning faktiskt och sen somnade han som en stock i vår säng.. men eftersom han är som värsta propellern i sängen så bar vi in honom till sig igen annars hade jag inte fått mycket sömn och då blir jag ett monster!

Fick iaf sova till sju -yaay-

Idag ska Devin vägas och mätas, lika spännande varje gång.

//S

Kommentarer:
Postat av: sara

Gött, ebba vakna 06:05 idag.



visst är det jobbigt när det är så att dom bara skriker? Oftast tänderna, men sen var ju ebba ett kolikbarn med :-p

Postat av: sara

han drömde säkert, han är ju i den åldern nu..

och ja så är det med barn som har kolik =)

2008-08-13 @ 11:45:52
URL: http://saraseal.blogg.se/
Postat av: ☆ ☆ ☆ ♥ M@rie ♥ ☆ ☆ ☆

Ojj .. låter precis som min Zebbe gjorde under en tid han drömde väldigt ofta..tydligen är de känslor över saker som hänt under dagen som dom verka drömma om,Eller jaa de va de iallafall va dom sa te mej DÅ på den tiden på bvc..



Mvh Marie

2008-08-13 @ 16:07:34
URL: http://lillebuu.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits