Grekisk sallad

Mums idag gjorde jag och David egen grekisk sallad till lunch och jävlar så gott det var!!! Trodde inte det skulle bli så gott som det blev, men det blev mycket bättre faktiskt. Kommer vi absolut att göra igen. Nyttigt också ju!

Förmiddagen slappade vi här hemma mest och sen på eftermiddagen tog vi oss till Davids mamma. Pontus hade ju kommit hem nu så kul att hälsa på lite. Han klippte hur många som helst under tiden vi var där.. imorn blir det Davids tur att bli klippt =) Jag ska nog inte klippa mig på ett tag, ska spara nu!

Imorn ska vi vara barnvakt åt lille Stig där ute för alla folk ska på bröllop. Blir ju en utmaning ;)

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

roligt då blir de fullt ös;) inge msn på sistone alltid när jag är inne är inte du de:P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits