Motalaskoj



Såhär fint var det när vi var ute och gick den ruskigt långa promenaden igår. Var jättetrevligt och det kändes faktiskt inte som så långt när man hade så trevligt sällskap att gå med. Borde vara ute och gå mer med folk som man kan prata massor med så tiden bara försvinner liksom. Göttans!!

    

Alice och Devin kom hur bra som helst överrens även om Devin var ett yrväder jämfört med Alice som tog det betydligt mer försiktigt med saker och ting. Så himla söta. Devin blev kär i Alice rosa napp som hon hade och skulle minsann ha den till typ varje pris. Han plöjde genom det mesta för att få tag på den =)



Idag åkte vi och handlade ingredienser till nachos som vi skulle äta. Det regnade ju en hel del ute så inte direkt skoj att hitta på saker då. Blev iaf jävligt gott och alla blev proppmätta. Matkoma värre.
Efter det var jag, David och Devin tvungna att åka hemåt =/
Haft jättekul iaf!!



På vägen hem från motala ringde min mamma och frågade om vi ville komma och käka mat när vi kom hem. Hmm vi var ju egentligen fortfarande ruskigt mätta, men va fan.. gratis mat ju, klart man inte säger nej. Så vi åkte dit och där hade de letat fram den gamla bobbycaren som jag och min bror åkt på när vi var små. Devin gillade den skarpt och skrattade som tusan när vi körde runt runt i vardagsrummet och köket =)
Vi fick allt i oss mer mat än vi trodde också bara för det var så gott.

Nu är jag skittrött och borde lägga mig, men jag är datanörd så måste sitta här iaf en liten stund till innan sängen kallar på allvar.

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

skojsigt:D

Postat av: Amy

Så söt han är... Duktigt han satt på stolen :D. Låter som ni haft det trevligt

2008-08-10 @ 22:47:30
Postat av: Ritha

Men å så fint han satt på stolen!! Alices tröja är en likadan som Joline har, den är jättesöt!!

2008-08-13 @ 21:14:49
URL: http://rijo.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits