Öppna förskolan



Just det. Varit på öppna förskolan på förmiddagen idag för att rasta Devin. Han tycker det är hur kul som helst där, massa nya leksaker som inte finns hemma och framförallt en massa roliga barn man kan klättra på och leka med!! Var meningen att jag skulle dit med Jossan, men det blev inte så. Gör ju ingenting att gå själv till öppna förskolan eftersom det ändå är en massa andra föräldrar där med sina barn. Devin lekte idag mycket med en liten kille som heter Samuel. Favoriten var att krypa genom en tunnel även om det samtidigt var lite läskigt så var det kul när man kom ut ur den. De jagade varandra där igenom fram och tillbaka. Rutschkanan som de har inne var också skitkul idag, Devin skrattade så han kiknade innan jag ens hann dra ner honom för den. Jag han bara säga nu åker vi och han gapskratta. Så himla go, skrattet charmade många mammor där inne -hihi-

Gick till min mormor och morfar efter det så de fick klämma lite på min goding också. De blir så glada när vi kommer =) Jag blir också glad när jag träffar dem faktiskt. Mormor skickade ner mig till café paus för att köpa mat till oss alla. Blev potatisgratäng med rostbiff till dem och en grekisk sallad till mig. Kände mig äckligt nyttig för en liten stund där. Gott var det iaf.

David kom och mötte mig när jag sen gick därifrån och tog med Devin på en barnvagnspromenad med en av sina kompisar.

//S

Kommentarer:
Postat av: sara<3 Michelles mamma

de sak tydligen sitta nån mätare i hallen där allt står haha helt sjukt haha

Postat av: marie

var de oliver i då? ;) får ta och knata ner vi med till öppna förskolan:D

2008-08-25 @ 21:12:25
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: marie

ja jag tror den brevid är på vägg upp snart också

2008-08-26 @ 11:49:41
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits