Slapp dag

Varit en riktigt slapp dag idag, varit så himla trött eftersom Devin vaknade tre i natt och gallskrek och var helt otröstlig. Jag var vaken från tre till halv sju för han somnade i vår säng och då far han ju runt så himla mycket så jag kunde inte somna om. Bar in honom tillslut iaf så jag fick sova lite... till åtta då han vaknade och ville upp igen.
David har varit duktig och tvättat, var inte så mycket idag eftersom vi tvättade förra fredagen också.. eller jag ska inte säga VI, för det är HAN som sköter tvätten =)



Devin hamnade i tvättkorgen och där stortrivdes han. Han skrattade som en tok när David svingade lite lätt med den så den gungade. Var kul att se, älskar att se honom så glad!! =)

Vi var ner till stan också och kollade lite på hemligheter hihi, som David chockade mig med. Helt crazy -fniss-

//S

Kommentarer:
Postat av: sara

vad för hemligeheter?

Postat av: marie

men åå vaddå för hemligheter?? ;D

2008-08-29 @ 09:37:15
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits