Trist

Fy fan vilket trist väder det är ute idag då. Knappt vart ute någonting alls, mer än till bilen och tillbaka typ ;) -lat-
Imorse fick jag sovmorgon till tio, David hade tagit Devin och gått ut på en promenad innan trist vädret drog in. De var och köpte rosor till mig som jag fick när de kom hem =) Så himla sööött!! -glad-

Annars har vi vart hos Davids mamma lite idag där testade jag GuitarHero som var skitkul ju!! Aldrig testat det innan, men fan va kul det var. Jag var skitbra och klarade första låten jag spelade på en gång -yaay-

Ikväll kommer Marie, Tony och Sofi hit och vi ska ha spelkväll. Ska bli lajbans!!

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

aww va gulligt med rosor så romantikst. gött att få sova. ja de ska bli sketa kul:D

Postat av: Carro

Jag tror fan du är gravid igen! haha, KRAM

2008-08-09 @ 10:57:57
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Postat av: Hardin

Jaa Guitar Hero är skoj! Vi får ta en tävling någon gång :)

2008-08-10 @ 16:51:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits