Café Paus

Blev frukost nere på stan idag med Marie och Neo.. Devin var självklart också med. Han åt som en tok, en hel ostfralla själv + två clementiner klämde han i sig utan problem. Själv åt jag en baguette och en romstång -yumyum-
Tog en svänga på stan efter det.. jag behövde julklappspapper för det är helt slut på det här hemma och jag har inte slagit in allting än. Devin köpte lite julklappar till mig också -hihi- Sen blev det en julklapp till till David också.. kunde inte hålla mig. Fick ju föräldrapenningen idag och det var ju dubbelt så mycket som jag brukar få så nu känner man sig ju nästan rik!

Sen blir det att åka till Davids mamma för David och Devin ska klippa sig hos Pontus. Vet inte om jag kanske ska det också för jag är så trött på mitt hår.. men vi får se, jag kanske ångrar mig då nu när jag ändå sparat ut så långt.

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

det var jättetrevligt:D tycker ditt hår är fint precis som de är men alltid kul med lite förändring:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits