Extra cash!

Fick brev från nordea idag med 300 kronor på för vi hade tydligen råkat dubbelbetala en räkning. Inga fel med lite extra pengar inte!!

Sen fick jag även brev från dagiset som Devin ska gå på med hans inskolningstider och sen stod det även lite om hur man som förälder ska göra under inskolningen och så. Jag började ju nästan gråta när jag läste att barnen kan börja gråta när man ska gå därifrån men att man ändå ska göra det kort, pussa, krama, vinka och sen hejdå. Jag tror inte Devin kommer vara en som står och gråter för att man går, men OM han skulle vara det kommer jag grina floder och ringa dem direkt efter och höra så allt är bra igen. Men det går nog prima, tar det den dagen det kommer och ska inte tänka på det NU.

//S

Kommentarer:
Postat av: Toby Hagberg

Jo det var vääldigt pinsamt, men ack så roligt jag fick av att titta!;)

Postat av: ☆ Nina ☆

Barn är olika, men oftast går de igenom en separationsfas nån gång under dagistiden ... så gråta kommer han säkert göra. Å det gör så ont i mammahjärtat! Jordan har ju börjat med det nu, troligtvis är det en fas .. eller så e de för att han inte är helt 100%ig ännu. Jobbigt värre är det i alla fall för föräldrarna, barnen slutar nästan så fort föräldrarna gått.

2008-12-15 @ 13:48:20
URL: http://snostjarna.blogspot.com
Postat av: Renate

Kommer nog gå jättebra ska ni se...oftast lider föräldrarna mer än barnen...de är bara så vana att vi ger vika ;)

2008-12-15 @ 21:28:34
URL: http://oneeyedme.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits