FILM

Kollade precis på Narnia - Prins Caspian och den var verkligen ingen film för mig. Jag satt typ hela filmen och väntade på att den skulle ta slut, vilket det kändes som att den nästan aldrig gjorde. -puh- Jag orkade iaf med hela även om det var nätt och jämt. Den var seg och mjäkig och man kunde redan i början lista ut hur den skulle sluta liksom och det tycker jag är ganska meningslöst. Finns säkert många andra som skulle gilla den, men jag skulle inte vilja se den en gång till vilket jag gjorde med den förra Narniafilmen.

♦ av 5 möjliga får den. Den kunde ju varit ännu sämre.

//S

Kommentarer:
Postat av: Elin

Jag läser din varje dag :)

Postat av: Renate

Låter som när jag plågade mig igenom sagan om ringen o_O något av det sämsta jag sett!

2008-12-05 @ 09:22:03
URL: http://oneeyedme.blogg.se/
Postat av: Marie

är den lite som sagan om ringen?

2008-12-05 @ 13:58:59
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits