Hemsk natt

Usch vilken natt!! Har nog max sovit en timme på hela natten, fy fan alltså. Devin vaknade och skrek och var nästan otröstlig så fick sitta inne hos honom och klappa honom på magen tills han somnade om. Sen fick jag skitont i magen och bara låg och vände och vred på mig + att det var folk utanför som skrek och skrattade och hade sig = sjukt störande när man vill sova. Vid halv fem gick jag från soffan och la mig på sängen istället för det var svalare därinne men då vaknade ju Devin efter en halvtimme och var lite ledsen igen.. vet inte om han drömt konstigt i natt för han har småvaknat hela natten och gnällt :/ Jag vaknar ju av minsta pip från honom också så det har inte direkt hjälpt min sömn.
Sen vid halv sju kom David hem och la sig och då hade jag ju precis somnat så jag vaknade igen. Sen klockan 7 tyckte Devin att det var dags att gå upp. JIPPI.. not!

Så nu när han sover ska jag bannemej försöka sova. Lovar att han bara kommer sova typ en timme nu då bara för jag vilar samtidigt, annars sover han ju typ 3 timmar efter badet. Vi får se.

//S

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits