Jävla sockor!

Usch för ett bra tag sen så ringde någon och lyckades pracka på mig ett "gratispaket" med sockor att prova. Jag har jättesvårt att säga nej även om jag gör allt jag kan för att försöka få dem att fatta att jag inte vill ha, men de lyckades iaf. -suck- Nu idag kom iaf detta paket med strumpor och det var ju inte gratis såklart, utan jag får betala 40 spänn för portot.. men iaf, nu vill jag INTE ha några mer paket hemskickade och det verkar ju omöjligt att kunna säga upp sin "prenumeration" som man nu gått med på. Ehh? Jag gick minsann inte med på någon prenumeration.. enbart att prova deras fula strumpor! Sista avbeställningsdag är den 8 januari och de öppnar inte telefontiden förrän 7 januari igen. Jag skickade iaf ett meddelande på deras hemsida om att jag inte vill ha något mer paket från dem, så jag hoppas jag slipper det nu också!

Varför funkar inte nix eller vad det heter för?

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

ja men har ni nix borde de väl inte ringa några. jag har också svårt att säga nej. för ett tag sen så kom de en bokförsäljare som verkade jättebra böcker upplsagsverk och jag sa jag och ångrade mig lika fort haha:P

Postat av: Elin

dom är bra dryga när dom ringer. Jag säger nej direkt för man blir knappt av med dom. Jag tycker att du ringer dom sen för annars kommer dom säkert skicka iaf.

2008-12-22 @ 20:34:45
URL: http://elinnorgren.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits