Julbord

Ikväll ska jag och David på julbord med hans jobb på folketshus i Storfors. Ska bli lite spännande att se vad det är för filurer som han jobbar med eftersom jag aldrig sett dem. Gott med julbord också för den delen -mumma-
Devin kommer få vara hos farmor och plastfarfar Kenth i natt. Andra gången han kommer sova borta nu sen han föddes, men det kommer gå jättebra för han är så lätt att ha att göra med och han känner ju farmor och Kenth. Blir värre för mammsen hans som inte gärna lämnar bort honom alls.. men det är ju bra för honom att vara liiite borta från sin mamma också. Han ska dit efter att han sovit sin middagslur sen så jag och David hinner skura golven och så här innan det gror igen helt -haha- Nej, men det behövs verkligen skuras och det är ganska svårt när Devin ska vara med och hjälpa till hela tiden.

Nu ska jag packa hans lilla väska.

//S

Kommentarer:
Postat av: malin

Ha det så kul :)

Postat av: Becca

Det kommer gå så bra så, man behöver lite egentid både som mamma och som par :)

Dessutom är det rätt mysigt att få sakna varandra för det blir så mysigt när man ses igen



<3 <3

2008-12-06 @ 15:40:25
URL: http://www.metrobloggen.se/beccis88

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits