Nu så

Nu har jag köpt mig renässans nässpray som skulle vara helt skonsam och man fick använda den hur mycket som helst. Min nya bästa vän antagligen!!
Var även in till barnmorskan som gav mig en lista på vad jag inte får göra nu, och den var ju hur lång som helst, så det är lika bra jag gömmer mig i 17 veckor och kommer fram sen igen typ känns det som -suck- Skulle även ringa sjukgymnasten, men det är ju lite svårt för där är det fan ingen som svarar! Telefontid mellan 8-9 på morgonen så jag får väl försöka komma ihåg att ringa dem imornbitti igen då.
Jag vill inte ha ont!!!!!!

//S

Kommentarer:
Postat av: Renate

Bra att du valde annat för snoken!

Hoppas fogarna lättar lite...vet som sagt hur det känns :(


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits