Säfsen Söndag

Söndag: Även denna dag började med nybakat bröd -mums-
Utomhus var det helt perfekt snowboardväder så man blev grymt sugen på att åka!!! Var solsken, 4 minusgrader och lite nysnö, precis som det ska vara för att vara helt perfekt - enligt mig!
Istället för att åka någonting så blev det att packa och städa stugan. Var inte så jobbigt eftersom vi knappt använt någonting.


Devin tyckte det var skithemskt när dammsugaren var i farten för den är ju JÄTTELÄSKIG! Han var hur ledsen som helst och försökte gömma sig bakom mig medan David dammsög.. tillslut vågade han sitta i mitt knä och jag fick klappa på dammsugaren och berätta att den inte alls var farlig. Det gick bra att vara nära den sålänge han var nära mig, men om jag gick iväg så var det skithemskt igen. Snuttbubbe!!
Så fort vi var klara begav vi oss av hemåt så vi kom väl iväg runt halv tio redan -skönt-

Det var söndagen det och därmed hela vår minisemester i Säfsen.

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

va härligt:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits