SNÖÖ

Imorse när jag vaknade tänkte jag att det hade varit så kul om man drog upp persiennerna och det var två decimeter snö utanför!! Jag hade inte så stora förhoppningar om att det verkligen skulle vara så, men så hinner David före och skriker "det är snööö ute!!". Det var ju inte 2 dm, men det var iaf snö och det snöade! Så himla mysigt med snö, det är så det ska vara på vintern och det ljusar ju upp i vintermörkret en hel massa.


I väntan på att farmor (Davids mamma) skulle komma och hämta oss så gick vi ut och lekte lite i snön. Devin tyckte det var jättekul och sprang genast mot lekplatsen där det var andra barn som också lekte i snön!! Barnen kom fram till Devin på en gång och skulle hjälpa honom upp för trottoarkanten och borstade av snö från honom så fort han trillade och skulle vara där hela tiden -haha- Devin brydde sig väl inte så mycket om de andra barnen utan knatade mest runt där och kollade på klätterställningen och all mysig snööö!!


Nu har vi iaf varit hos farmor och lekt lite och Devin åt en våffla. Jag är inte alls förtjust i våfflor men tryckte i mig en själv också -urk- Nu sover prinsen som en liten stock inne i sängen. Han somnar verkligen prick sju varje dag, så himla skönt!!

//S

Kommentarer:
Postat av: Virre

Vad gulligt att de andra barnen "tog hand om" Devin..=)

2008-12-11 @ 22:45:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits