Sömn

Fy fan vad dåligt jag sov natten till idag. Först kunde jag inte somna för jag blev helt plötsligt inge trött alls när jag la mig, så jag låg där och vände och vred mig. Sen när jag väl blev trött började ungen på ovanvåningen skrika och skrek fan i 2-3 timmar!!? Hur kan en unge skrika så mycket? -shit- Så då var väl klockan helt plötsligt 2 på natten och jag var kissnödig för tredje gången eller något. Har en unge i magen som älskar att sparka på kissblåsan ^^
Sen när jag la mig efter att jag vart uppe på toaletten så drar katterna igång och jagar varandra överallt och upp och ner som raketer i min säng. Jag blev skogstokig!!!! Hatar när jag inte får min sömn som jag verkligen behöver nu.
Jag somnade väl tillslut men vaknade ju en gång i timmen av att det var för varmt trots att jag öppnat fönstret så det blåste kallt i hela sovrummet. Vilka problem man har som gravid haha.
Klockan fem vaknade jag av att Devin låg och pratade inne på sitt rum så det var ju bara att gå upp och byta blöja på honom och ge honom välling. Dunsade sen ner i sängen igen och somnade för nu var det äntligen okej temperatur i sovrummet, kallt och behagligt!! Vaknade halv sju av att David kom hem från jobbet.. sen låg jag och vred och vände på mig till åtta när Devin vaknade och ville upp.

Sov förut idag mellan klockan 13-14.30 när Devin sov middagsluren. Jag var helt slut!!

Hoppas verkligen att jag kan sova bättre inatt för jag verkligen hatar att inte kunna sova. Blir så stressad och då somnar man ju inte direkt bättre.. sen vet jag att jag har ett hemskt humör om jag inte får sova som jag ska och då blir jag jätteledsen sen över hur jag betett mig bara för jag varit för trött ^^

//S

Kommentarer:
Postat av: Renate

Hoppas ni sover gott inatt...allihop =)

Postat av: Veronica

jaa, usch. det är inge roligt.

2008-12-02 @ 22:18:42
Postat av: Marie

fy man blir helt orkeslös..

2008-12-02 @ 22:46:03
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: emma

ibland skiriker vilde i 2-3 timmar på natten...sjukt jobbigt. förstår inte hur han orkar

2008-12-03 @ 16:52:14
URL: http://psychobilly.bloggsida.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits