Sovit

Somnade nu när Devin också sover. Han har ju sovit i mer än två timmar nu så jag passade också på för jag sov inte alls bra inatt. Har så himla ont i mina höfter + att jag hade ångest över att lämna min lille prins på dagis så jag låg och vände mig och vred över den saken också.
Tur man kan hälsa på så att den ångesten släpper mycket, för nu känns det nästan bara kul att han ska få börja och få nya kompisar att leka och stoja med! Men visst.. det finns ju en oro över det hela också. Typ tänk om han stoppar något i munnen och ingen ser? Tänk om han ramlar och slår sig för att fröknarna inte har koll? Tänk om han blir ytfryst av de andra barnen? och en massa mer. Hoppas det kommer gå bra, han ska ju inte vara där så mkt i början och man får väl ha bra kontakt med fröknarna/pedagogerna som jobbar där så man får bra information om hur det går.

Jaja, sluttramsat. Nu vaknade nog prinsen här!!

//S

Kommentarer:
Postat av: Marie

de kommer gå jättebra ska du se:D

Postat av: Angelica

Du har fått en utmärkelse i min blogg eftersom jag läser den dagligen :)

2008-12-09 @ 16:27:27
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits