Sparkar!!

Åhh min bebis sparkar så mycket nu för tiden och nu är det lite här och där det kan komma en kick och inte bara i ljumskarna. Den lever verkligen rövare där inne i magen, men det är så himla mysigt att känna den lilla krabaten ♥ Man blir ju mycket lugnare iaf när det är en som "hör av sig" varje dag för nu har jag ju inte mvc-besök förrän 5 januari och då ska vi lyssna hjärtat. Jag längtar!!!



Är så hårda kickar nu för tiden så det nästan inte skulle förvåna mig om det snart sticker ut en fot som på bilden här -haha- Att man redan kan älska en som man inte ens träffat!? Helt underbart är det iaf och jag längtar som en tok till i April när man får se det lilla underverket som vår kärlek skapat. Nyfiken på vad det är är jag ju också.. en hel del, men jag tror på en pojke till!!

//S

Kommentarer:
Postat av: Elin

Vad mysigt med alla sparkar. Det saknar jag och magen saknar jag också.

Postat av: Marie

men gud va underbart. kommer ihåg när jag kände neos sparka ordentligt för första gången de är helt magiskt. De är snart april ska du se de har ju gått skitfort:D

2008-12-17 @ 22:38:25
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits