8 månader



Idag blir min lilla älskling hela 8 månader gammal!! Tiden går helt galet fort och har kommit på att man snart måste anmäla till barnomsorgen och sånt. Jag vill inte tillbaka till jobbet -ångest-
8 månader gammal så kan han en hel massa saker, trodde inte han skulle växa upp så fort. Han ska ju vara min lilla bebis länge. Fick rensa ur alla 62/68 samt alla 68 kläder han hade i lådan idag. Nu ligger bara 74 och 74/80 där. När man kollar på de kläderna han hade i storlek 50 som han nästan drunknade i som bebis så kan man inte riktigt fatta det liksom.. har han haft de kläderna på sig?? Galet.
Min lilla stjärna växer upp.

Imorse väckte han sin mamma och pappa genom att ställa sig i sängen och fick tag på ett paket våtservetter att banka och prassla med. Han kan ställa sig i sängen själv!!! Var ju nyss som han låg där bara och inte ens kunde vända sig till mage. Puh, jag hänger inte riktigt med i svängarna.

Grattis stjärnan.

//S


Kommentarer:
Postat av: Hardin

Grattis Devin! Om 17 år och 4 månader får du dricka alkohol.

2008-07-11 @ 20:45:58
Postat av: marie

grattis. går galet fort. våtservetterna var han vä'ldigt förtjust när hanv ar hos oss;)

Postat av: Hanna

ja, det är helt galet att de bara kan klara så himla mycket nu! :) man blir förvånad av dem varje dag som går hihi..

2008-07-12 @ 00:35:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits