Dagen

Imorse var vi till lekplatsen så Devin och William fick leka lite med Signe. Devin satt i en sandlåda för första gången och han tyckte det var lite äckligt faktiskt, men tillslut så vågade han röra sig. Sen gungade de lite och kröp runt en del, eller ja, Devin kröp och de andra två gick omkring =)

Efter det tog vi pendeltåget bort till jakobsberg och gick runt och kikade lite i deras lilla shoppingcenter där. Vi orkade verkligen inte kolla något seriöst, för det var alldeles för varmt.. Vi tog och käkade kinabuffé och det var hur gott som helst! Jag verkligen älskar kinamat!! Det är nog fan min last i livet eller något det. -mums-

Tog pendeln tillbaka hem till Beccis igen och väntade på att Emil skulle komma hit för att hämta William och ha honom i 2 timmar. Devin sov och lekte själv under den tiden.. är juh så kul med alla Williams balla leksaker som han inte har hemma.

När William tillslut kom tillbaka hem igen så badade killarna och de tyckte det var hur skönt som helst. Värmen tar verkligen på de små liven, helt utmattade. Fast det är jag och Beccis också, helt slöa här i soffan -puh- Är ruskigt varmt och imorn ska det blir ännu varmare, galet!!

Nu sover iaf Devin som en liten stock här i sängen, somnade så sent som 19:50 för han och William busade så och hade så kul så han glömde nog bort att han vart trött långt innan dess. William ligger i sängen och äter sin välling och vi hoppas att han också ska somna.. men det märks.

Nu ska jag fan ta något att äta innan kvällsfilmen på femman.

//S

Kommentarer:
Postat av: Angiie

glöm inte att vi har filmkväll imorn och ni är VARMT välkomna allihopa =)

Postat av: Hardin

Är det du som skriver vartannat ord i fet stil eller gör bloggen det av sig själv? Oavsett så får jag snart någon form av krampanfall i huvudet :O

2008-07-26 @ 04:20:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits