Dagen

Var iväg till Sofi förut med Devin. Han kröp omkring på gräsmattan som en tok, struntade totalt i vad hans mamma sa minsann. Kröp jättelångt bort för att kolla vad Sofis mamma pysslade med. Sen hittade han stenarna och de var ju jätteintressanta! Han var skitsnabb med att försöka stoppa in dem i munnen, jag var dock snabbare ;) haha.

Efter det kom David och hämtade oss och vi skulle hämta vår bil som varit på service hela dagen -dyrt- Men det är välbehövligt när man tänkt ha bilen ett tag. Drog iväg till hans mamma efter det för att lämna bilen som vi lånat under tiden vår var på service idag. Fick nachos som jag längtat efter hela dagen!! De måste vara tankeläsare eller något, så jävla gott!!

Nu håller jag på att packa för fullt för imorn drar jag och Devin iväg till Stockholm en svänga. Ska till Beccis och hälsa på, ska bli skitkul, var ett tag sen man såg henne nu. Devin och William ska få busa järnet :) Sen ska jag få känna på hennes bebismage och bebisen som sparkar där inne -hihi- Inte lite avis jag är då!

//S

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits