Imorn

Imorn då jävlar bär det av!! Åker runt tiotiden mot säffle först för att plocka upp Hardin och alla hans grejer och sen vidare mot festivalen. Är tydligen redan en himla massa folk där, men jag hoppas att vi får plats på huvudcampingen iaf. Jimmy skulle försöka breda ut sig så gott det gick så vi kunde tälta bredvid det gänget!!

Just nu känns det som det ska bli ganska kul faktiskt, men känslorna går ju upp och ner hela tiden. Kommer vara sååå jävla jobbigt att åka ifrån min lilla prins. Inte lämnat honom någonting sen han föddes i princip och nu ska jag vara borta flera dagar -snyft- Nog mest jag som kommer bry mig om det för han är inte så himla mammig tror jag.

Jaja, tror jag packat det mesta.. men har väl ändå glömt hälften som vanligt.

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

de kommer gå bra ska du se när du väl kommer iväg:)

Postat av: Elin

Hade så kul och du kommer garanterat sakna Devin men man måste göra lite saker själv ibland också :)

2008-07-02 @ 10:13:56
URL: http://elinnorgren.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits