Långpromenad

Blev en låååång promenad tillsammans med Veronica och Emil igår. Vi började gå runt klockan ett och var inte hemma förrän kvart i fem igen. Helt galet mycket gick vi, men det glömmer man bort när man är ute och går och bara pratar en massa =) Så det var inte jobbigt ens. Så borde man göra varje dag för att få en massa motion.
Devin och Emil var jättesnälla i sina vagnar, Emil pratade typ hela vägen och Devin satt och lyssnade mest eller sov. jobbigt att få en tand ju.


Emil och Devin ute i skärgårn.

När vi kom hit igen så hade Charlie, Veronicas hund, hur mycket fästingar som helst på sig. Det var helt sjukt, för det kryllade i hela pälsen på honom. Jag har värsta fobin för småkryp så jag kasta typ av mig strumpor och skor för att kolla om jag hade några där ^^ det hade jag inte som tur var. Veronica hann plocka 14 fästingar under den korta stunden hon stod utanför vår lägenhet för att Charlie skulle få vatten. Helt galet, aldrig sett så många och hoppas jag slipper se så många igen!! -blä-

Veronica plockar fästingar från Charlie.

Var jävligt gött med mat när man kom hem efter den långpromenaden kan jag lova. Blev ris och majsschnitzel för min del -mumma-

//S

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits