Packa

Shit, idag måste jag verkligen packa!! Har inte packat en enda grej än. Tvätta måste jag också, så får antingen åka till min mamma eller Davids mamma och göra det för här finns fan inte tvätt-tid förrän 15 juli!
Måste leta upp en spegel att ha med också för detta året har jag ju inte dreads i håret, hur fan ska detta gå!? Jag kommer se ut som ett monster efter bara en dag. -urk- Iofs är ingen speciellt vacker på en festival utom några få som är födda vackra ^^
Lite panik har jag också för Hardin tycker jag ska ta mig till Säffle och hämta upp honom och jag hatar att köra bil dit jag inte hittar. Jag kommer köra vilse och få en panikångestattack eller något. Men det värsta är nog att jag inte vet hur man tankar -fniss- Jag har ändå haft körkort i över 4 år!!! Skrattretande. Men aldrig behövt brytt mig om det, så varför lära sig då?

//S

Kommentarer:
Postat av: TrixieL

Dom kanske borde ha med tankning och sånt på förarprovet, hihi..

Postat av: marie

när åker du?

2008-07-01 @ 09:19:01
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, jag som inte ens har körkort kan ju tanka ;P

2008-07-02 @ 17:24:48
URL: http://saaraa.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits