Pannkaka

Idag har Devin fått smaka pannkaka för första gången. Det var verklgien en hit!! Han åt upp nästan en hel pannkaka själv faktiskt, så himla duktig.

Sen har vi vart på middag hos mina föräldrar idag. Min bror var där så vi firade honom och mig med lite tårta för att vi fyllt år. Inte så gott, men men.. slank ner en bit iaf.

Devin vart övertrött efter det och gallskrev konstant i en timme.. fanns ingenting som var bra nog. Skitjobbigt och frustrerande.. jag HATAR när han gör så. =/ Nästan så jag också börjar grina bara för att ingenting funkar för att lugna honom. Som tur är är detta nog andra gången bara som han blivit övertrött. Nu somnade han precis iaf och jag ska göra det samma!

//S

Kommentarer:
Postat av: malin

Kanske hade ont i magen? Mjölk i pannkaka ju

2008-07-29 @ 00:29:14
Postat av: maria

Viggo brukar också få pannkaka och plättar. Uppvärmd mjölk är ingen fara för de små magarna. Finns ju tex flera olika sorters yoghurtar för bebisar.

Postat av: marie

gott med pannkaka. jobbigt när dom blir övertrötta

2008-07-29 @ 13:14:32
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits