Sådär

Nu är jag inte så irriterad längre och kan skriva lite mer sansat kanske.
Jag ger inte Devin något skit, men jag vill inte att någon annan ska tro det heller, så blev så arg igår när jag fick den "anklagelsen" på mig.
Gör ingenting om man ger barn lördagsgodis eller så i rimlig mängd till disneydags eller vad som nu för tiden går på tvn. Men det är när det blir mitt i veckan och ganska ofta som verkligen stör mig.

Uppe tidigt är man idag då för Devin är pigg som en tok -gäsp- Han har fått tillbaka ögoninflammationen och var helt igenklibbad imorse igen. SUCK!! Stackars älskade barn. Vill verkligen inte att han ska vara sjuk mera nu =( Blir att ringa till sjukhuset sen klockan åtta när de öppnar för att be om nytt recept på ögondroppar. Så svårt att få bort ögoninflammation eftersom han hela tiden gnuggar sig vid näsan och ögonen och får snor dit. Går inte att bara säga till heller att man inte ska göra så :( Blir så ledsen att se hans fina ögon rinna så.

//s

Kommentarer:
Postat av: Hanna

du behöver ju faktiskt inte bry dig om vad andra tycker och tror.. du vet vad du tycker och hur du gör för ditt barn, och det är väl ändå tillräckligt?! om någon tror du ger nåt till Devin som du inte gör så är det väl deras problem och varken ditt eller Devins?



hoppas verkligen han blir frisk snart. jobbigt med ögonen stackaren!

kram

2008-07-08 @ 12:59:33
Postat av: sara

vem var de som sa det då?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits