Stör mig

Herregud Devin är en bebis, ett barn och jag skulle aldrig ge honom skräpmat eller godis. Inte festis heller för den delen. Han vet ingenting om det där och får han inte smaka på det så saknar han det inte heller. När jag var liten fick jag smaka på godis första gången när jag var 6 år. Är inte så svårt att låta bli om man verkligen vill liksom.
Jag fattar inte sånna som ger sina små barn under 5 år pizza, mat från McDonalds, godis, läsk och sådant skit ofta. Inte äldre barn än så heller för den delen. Är väl inte så jävla svårt att laga något till en liten unge? Vill man äta sånt där själv så kan man väl göra det efter barnet gått och lagt sig då?! Visst att det är okej om de får smaka någon gång, men det ska ju knappast bli en vana. I Jämförelse till sånt där är en festis ingenting. Men jag har inte gett min son någon festis heller!! Hur kan man ens tro det!?

Jaja, nu är jag bara jävligt irriterad och skriver typ helt osammanhängande bara för jag blir så putt.

Jag älskar min son, och jag vill att han ska må bra. Inte få diabetes innan han är 3!!!

//S

Kommentarer:
Postat av: Zandra

Nämen OJ det är ju du ju! hahaha nu hittade jag dig här med ..kul! Nästan så att man tror att jag förföljer dig mohahahaha.

Klart att du vill ditt barn det bästa...det vill ju alla föräldrar....bara det att det som vissa ibland tror är det rätta inte alltid är det...

Fast om någon nu tror att du stocppar i Devin en massa "skit", så låt dem tro det...du och dina nära vet ju att så är inte fallet!

Kram på dig!

Postat av: Malin

tror inte han får diabetes bara för att han får dricka festis. I realistiska mängder är ingenting i matväg speciellt skadligt. David har fått smaka någon droppe festis för några veckor sedan. tror inte han dör av det :P

2008-07-07 @ 22:26:54
URL: http://malin90.blogg.se/
Postat av: sara

va? har nån sagt att du ger honom skräpmat?! nu hänger jag inte med jag... Doris får lördagsgodis nu när hon är så stor. funkar kanon =)

2008-07-07 @ 23:37:20
URL: http://saraseal.blogg.se/
Postat av: sara

va jag hänger inte heller med?

ebba får lite skit ibland. satt och drack festis med stora tjejerna på gården häromdagen. men hon älde nog ut det mesta sen får hon saft ibland om det är varmt också för att hon skall dricka ordentligt.

2008-07-08 @ 11:47:59
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits