Trosorna gick sönder

Haha efter vi ätit klart på max igår så gick vi på toaletten. William och Becca gick in först och jag och Devin väntade utanför, så plötsligt hör jag "Sandrah är du själv?". Jag var själv där utanför och Becca öppnade sakta dörren och skrattade som en tok och bara "mina trosor gick av". HAHA! Hur lyckas man? En ring som höll ihop dem hade gått sönder och flugit iväg så jag fick rycka in och laga. Så jävla kul, dog fan typ av skratt. Vi fick ta en nyckelring för att laga ihop dem igen! Kommer man ju inte direkt glömma.

Iaf nu är vi hemma i Kristinehamn igen och här var det inte direkt svalare. Vi åkte ut till Davids mamma så han och Devin kunde bada.. jag själv gick i till låren men mer visar jag inte -suck-

På vägen hem förut i bilen så gjore jag ett konstigt ljud med munnen och Devin skrattade så han kiknade. Synd att jag inte hade filmkameran med, för han skrattade hela vägen hem. Så jävla sött så jag blev tårögd!! Så länge och högt har han aldrig skrattat förut, min lilla pluttunge.

//S

Kommentarer:
Postat av: Becca

hahaha fy fan vad kul det var, snacka om panik :D

Postat av: marie

haha de lätt väldigt roligt:D haha

2008-07-27 @ 22:04:07
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Erica

Annars kan man ju alltid slänga trosorna i papperskorgen och ta på sej ett par nya när man kommer hem ;)

2008-07-28 @ 00:25:17
URL: http://ericaekera.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits