1 årskalas

Varit iväg på Neos 1årskalas idag. Alla här mår mycket mycket bättre, så det blev till att åka dit. Hade varit riktigt synd att missa det faktiskt.
Neo fick massvis med paket och uppmärksamhet såklart. Vi alla fick gå en tipspromenad som handlade om Neos första år, det var skitkul idé. Ska nog sno den till Devins 1årskalas =) Jag fick 10/12 rätt för jag missade på en fråga som jag egentligen visste, men skrev fel. Men inte alla rätt ändå -snyft- Var bara Tonys mamma, pappa och bror som hade alla rätt. Jag tror starkt på fusk ifrån deras sida!! Men iaf.. Det var hur trevligt som helst och jättegoda tårtar med mycket jordgubbar på och det är ju aldrig fel!
Devin försökte vara med och öppna lite paket när det var paketöppning haha. Han blev helt superglad och klättrade på alla paketen om och om igen. De stora paketen var roligast för de kunde man juh resa sig mot.
Neo fick hur mycket fina saker som helst, men finast var såklart det han fick av Devin. En röd t-shirt som det står "Neo" på framsidan och sen "Devins bästis" på baksidan. -hihi-


Neo öppnar paket.


Devin hjälper till med paketöppningen.


De supergoda tårtorna.


Vi har varit lite i skärgårn sen också efter kalaset, men det blev inte så länge.

//S

Kommentarer:
Postat av: sara

dom tårtorna såg ju inte fel ut!

Postat av: marie

ja de va riktigt lyckat. kul att ni hade de roligt:D aha blev de en skärgårdstur. sov han hela tiden godingen?

2008-06-30 @ 15:59:04
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits