Besök

Fick ett sms imorse som jag glömde bort att jag fick, sen fick jag ett till och det var från Johan igen. Han undrade om jag ville träffa honom på McDonalds för han skulle komma till stan för att lämna lite saker åt jobbet. Klart jag ville ses!! Var ju tre år sen sist, helt galet vad tiden går.
Han var precis som vanligt, dock lite mer skäggig och tatuerad.. men annars samma gamla vanliga Johan. Helt galet kul att träffa honom igen!! Han lever som en tonåring fortfarande med fester och allt vad det innebär, och nu lever jag som mamma. Verkligen skilda liv, men en gång i tiden var vi på samma nivå och festade och hade kul tillsammans. =) Saknar den tiden lite, men äsch, har det toppen nu också!! Kul att vi har sån bra kontakt än iaf. Kändes som det var igår jag såg honom sist för vi började snacka som vanligt. Inget pinsamt eller nervöst alls.
Helt jättekul att ses, ses väl om tre år igen ^^

Något skoj i all sjukdom här iaf.

//S

Kommentarer:
Postat av: sara

ja visst är detr konstigt hur man ändras egentligen?

2008-06-27 @ 21:53:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits