Besök

Andrea och hennes nya kille Magnus kom på besök förut. Det var skitkul att se henne igen, är ju inte direkt varje dag det sker. Jag ska fan ta mig upp till henne en helg här framöver och leka lite =) Devin ska självklart med! Hon var superfin i håret, som alltid. Jag vill också va fin i håret... imorn ska jag fan boka tid hos frisör!!
Devin var inte ett dugg blyg, så himla skönt. Han kröp upp till Magnus och satte sig och mös. Lilla myspricken. Charmade dem båda såklart.
De stannade tyvärr inte så länge för de var tvungna att fara hemåt igen sen -synd-



Imorn ska vi iväg till tandläkaren med Devin. Jag tror nästan det är tänder på G nu, men det har jag iofs trott ett bra tag. Verkar aldrig som det vill poppa upp några. Nu biter han iaf massor på bitringar och har saker i munnen stup i ett som att det kliar, men jag kanske bara inbillar mig. Det märks. De får komma när de vill :)

//S

Kommentarer:
Postat av: Marie

Såg er när ni var ute och gick idag =) Hoppas allt är bra med er. Kram

Postat av: Ulrika

Vilken sötis! Måste få fråga hur gammal han är? Min minsting Nils är snart 9 månader. (Den 25/6) O min största grabb fyller 7 efter sommaren..så här är det full rulle från morgon till kväll =)



2008-06-15 @ 22:04:16
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: marie

Aha ni ska också till tandläkaren va lite info bara sånt man typ redan vet. härligt att han inte är rädd för nya smänniskor. de är inte neo heller aldrig varit jätteskönt

2008-06-16 @ 11:00:00
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits