Dagen



Morgonen började med en promenad ner till stan för att först vara ett tag på babycafét. Devin lekte lite med Elliott och visade de andra där att han nästan kan krypa. De tycker han blivit såå stor och duktig. Första gången vi var där var han inte ens en månad liksom hihi. Gått så fort!
Efter det gick vi och köpte presenter till David som fyller år på lördag. Hoppas han blir nöjd med vad han får, men det blir han nog. Han är inte lika kräsen som jag är -fniss- Blev även en solhatt till Devin för han hade ingen. Blev inte den snyggaste direkt, men hellre en osnygg än ingen alls!



Nu på eftermiddagen spenderade vi lite av tiden hemma hos Elin, så Kevin och Devin fick leka lite. Kevin var jätteglad och pratade hela tiden. Han var trött, men kunde inte sluta prata eller skratta iaf. Han kunde iaf sitta korta stunder själv nu och försöker ta sig upp på knä han också. De kommer nog krypa ikapp snart de små.
Devin lekte med en telefongrej som de hade med massa knappar som lät som polis/ambulans- eller brandbil. Tyckte han var jätteskoj och pratade i telefonen. Låter så sött!!



Här är ena Elins hund. Hon här ska ha valpar nu i sommar, runt den 24 juli närmare bestämt. Gissa om jag kommer vara mycket där sen!? Hihi. Valpar är ju bland det finaste som finns. Jag längtar redan. Sa till Elin att hon skulle ringa när Lissma börjar föda så jag får vara med om det också -vill- Spelar ingen roll vad klockan är, jag vill vara med och se!! Fatta vilken cool upplevelse hihi. Hoppas bara David är hemma då så jag kan ta bilen ^^

//S

Kommentarer:
Postat av: mezzie

ÅH vilken sötis då :-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits