Fetto superstar

Det är jag det. Idag är jag helt depp. Jävla skitdag är vad det är och jag har inte fått ett endaste dugg gjort. David har iaf vart en ängel och städat typ hela lägenheten. Vilket iofs fick mig att känna mig ännu kassare för att jag inte hjälpte till -suck- Han är iaf bäst!!

Jag vill ha tillbaka min kropp!! Men jag vet att jag aldrig kommer få det. Den är liksom borta för all framtid nu. Jag vet att jag fått det finaste man kan få här i världen och jag är självklart jättestolt över det.. Men idag är en sån dag då jag bara känner mig fetast och fulast i hela universum typ och bara vill dra något gammalt över mig. Jag vill gå ner de 15 äckliga kilon som sitter fast på mig, men jag har inte motivationen. Det är fan svårt att gå ner i vikt!! Men jag vill inte vara fet och ful.. -suck- Vad jobbigt allt ska vara. Synd man inte är rik för då hade jag fan gjort en fettsugning och ett boobjob! Så är det. Aldrig är man nöjd. För min del borde det vara förbjudet att äta/göra annat än sallad och träna militärhårda träningspass 7 gånger i veckan för att bli normal(are) igen. Ge mig en personlig tränare och jag lovar att jag kommer träna och göra allt i min makt för att bli smal igen. Jag behöver bara en som skriker och tjatar på mig. En som ger mig en lista där det står vad jag får äta och vad jag absolut inte får äta. I will do it. Ska önska mig en sådan.

//S

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Men även när du var sådär smal tyckte du ju att du var fet :P Försök tänka att du är fin som du är. Skit i alla andra, hur dom ser ut. Acceptera att det är så här du ser ut efter att fött barn!

2008-06-10 @ 18:32:17
Postat av: malin

Du är för smal där! tycker jag..



Men ja.. jag vet hur de känns..

2008-06-10 @ 19:43:09
Postat av: Anonym

Du är fin PRECIS som du är tycker jag :)

Postat av: Anonym

det tar kroppen SJU år att bli återställd efter en graviditet. Höfter och bäcken går tillbaka.. Efter sju år räknas man som förstagångsföderska igen. Men jag lovar att du kommer märka skillnad efter ett år. Devin är ju bara sju månader än. Det är ingenting!

2008-06-10 @ 23:26:44
URL: http://saraseal.blogg.se/
Postat av: Ritha

Gumman. Människan finns inuti. Känn efter och inse att dina killar och familjen älskar DIG, inte hur du ser ut. Jag är inte heller nöjd, men accepterar. Gör det och då får ut mer av livet.

Grattis till Devin !!!

2008-06-11 @ 08:56:31
URL: http://rijo.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag vill bara rekommendera Aftonbladets viktklubb. Den är bäst helt enkelt! 1 kg/ vecka ungefär...då når du ditt mål på 15 veckor. Skitenkelt och billigt. Jag gick med för en månad sedan, och har nu gått ner 5 kg, utan ansträngning. Nu har jag bara 20 kg kvar på 20 veckor.

Gå in och titta och läs...du kommer bli såå inspirerad av andra användares historier.

Lycka till!

2008-06-11 @ 10:36:13
Postat av: Erica

Så känner nog alla som fött barn tror jag...

Gilla läget lixom.

2008-06-11 @ 14:40:23
URL: http://ericaekera.blogg.se/
Postat av: marie

man har rätt att ha sådana dagar. men du är fin precis som du är. jag vet ju att de inte hjälper dig så mycket men jag säger som de är. du är fin precis som du är!!

2008-06-11 @ 15:21:12
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits