Första badet ute

Åkte till Davids mamma förut när David slutat jobbet. Där satte han och hans mamma upp den stora poolen och Devin fick plaska i balja på altanen. Det tyckte han var jätteskönt och skoj. Första badet ute och jag hade inte ens med kameran -suck- Han fick vara nakenfis sen i någon timme och han bara njöt. Skönt att slippa blöjan kan jag förstå.
Han blir bättre och bättre på att ställa sig på alla fyra också. Innan gjorde han det bara från sittandes, nu kan han från liggandes också. Dessutom har han från liggandes lärt sig att sätta sig upp. Så duktig min lilla prins!! =)

Nu sover han, trött som bara den. Somnade på pappas axel när han bars in från bilen, sötnöten.

Älskar mina grabbar!! ♥

//S

Kommentarer:
Postat av: Marie

härligt

Postat av: malin

Ohh .. kan du inte filma det? måste få se, alice kan verkligen inte..

2008-06-03 @ 22:45:29
Postat av: Marie

ja jag vet de. den vi tittat på kan man ha till 6 år:)

2008-06-04 @ 10:01:55
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej! Kul att se att du också har blogg.

Jag har långärmat pga solen. Vad jag vet så ska inget barn under 1 år vistas i direkt solljus och helst ha långärmat på sig året runt. Men är vi i skuggan så tar jag ju givetvis av dem så mycket det bara går. I vagnen där de är lite skyddade har de oftast kortärmat på överkroppen men eftersom de hänger ut med benen så att de alltid är i solen så måste det ju bli byxor. Trist, men vad gör man? Får försöka ha så svala byxor som möjligt iaf. Strumpr är jag dock inte säker på om man måste ha. Jag kanske kan ta bort dem.



Hehe, vad kul att han blivit så stor. Tänk vad snabbt det går.

2008-06-04 @ 15:43:21
URL: http://mina2hjartan.blogg.se/
Postat av: Linda

oj, det blev visst postat här med.

2008-06-04 @ 20:31:19
URL: http://blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits