Fotbollshysteri

Herregud vilken fotbollshysteri det råder här i landet, och säkert alla andra länder som också är med och spelar. Helt sjukt!! Det ska säljas sverigehattar, sverigemössor, sverigetröjor, sverigeflaggor, sverigebollar and so on i mängder. Jag fattar inte hela grejen för jag bryr mig inte ett skit. Har inte kollat på en enda match hittills och jag kommer säkerligen inte göra det heller, iaf inte frivilligt. Fotboll är tråkigt så det skriker om det. Så allvarligt är det liksom inte som vissa verkar ta det. Jävla huliganer!!

//S

Kommentarer:
Postat av: Ulrika

Så sant som det är sagt..Fotbollen suger! Visst, kul om Sverige vinner men jag har 0 intresse för själva spelandet o tycker oxå det är en enda stor överdrift o hysteris kring detta EM!

Ha en bra dag!

Ulrika

Postat av: Erica

HEJA SVERIGEEE :D

2008-06-15 @ 15:27:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits