Fullt upp

Igår var det iaf en toppendag för alla som tog stundenten, om än något varmt. Killarna i kostym höll juh på att svettas ihjäl. Sebastian kunde VRIDA ur sin skjorta när han kom hem från vagnåket. Helt sjukt svett!! Vi fick jättegod mat, det var trevligt folk och Sebastian var jättenöjd. Han fick massor med fina presenter också.

Vi var tvungna att åka lite tidigare från studentfirandet eftersom Jacob skulle på klassfest på statt här i stan. Kul för dem att ha klassfest där liksom, hade jag också velat ha när jag var liten. De möttes upp med hulahulakransar och paraplydrink ;) Roligt för dem.

Sen var det ju cykelnsdag igår. Var sjuuukt mycket cyklar ute i skärgårn. Var nog nästan halva stan, minst. Linda Bengtzing var ju där och spelade och sjöng. Jag gick dit, men gick hem till Davids mamma igen så fort hon började spela eftersom det störde Devin som sov. Tur han inte bryr sig om en massa oväsen :)

Var iaf fullt upp igår, roligt.

Idag är det lika varmt igen och jag och Devin drar nog ut till Davids mamma idag också. David jobbar ju eftermiddag och det är så jävla tråkigt att bara vara här hemma då och inte ha någonting att göra. Där ute kan han iaf bada ute och sådär.

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

härligt med massa stundenter som springe omkring:d nej jag har aldrig sagt att han är 71, 70 sa jag men han va visst 69,5 sist men bvc kärringen sa 70mm


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits