Igenklibbad

Idag när Devin vaknade var han helt igenklibbad i ena ögat, stackaren. Har runnit var hela dagen, så imorn om det är samma då ska jag nog ner till bvc för att kolla upp det. Men förhoppningsvis är det bättre!! Hoppas det inte är ögoninflammation eller något annat hemskt. Vill inte han ska vara sjuk, min lilla plutt.

Var bort till stugan och hälsade på mormor och morfar förut också, de bjöd på mat. Inga fel det inte, för jag hatar att laga mat, och David är inte speciellt förtjust i det han heller. Nu fick de också se Devin i full action, kröp runt som en galning, så duktig så min lilla stjärna!!
Det märks iaf inte på honom om han skulle vara sjuk, så jag tror inte det är så allvarligt som tur är. Han äter och leker och är glad, om än lite mer kinkig än innan. Kan lika gärna vara tänder eller något på G.

//S




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits