Lista

Hur många barn har du?
1
 
Vad heter h*n och varför heter h*n så?
DEVIN Lex Peter, Devin för det är ovanligt och snyggt, vill inte ha några vanliga namn på mina barn inte.. Lex av samma anledning och Peter är släktnamn för hans farfar heter så i förnamn och hans morfar heter så i efternamn.

Vad skulle h*n hetat om h*n var av det andra könet?
Ninja

När föddes h*n?
11 november 12:26

Vad vägde h*n när h*n föddes?
3874 gram

Hur lång var h*n när h*n föddes?
49 cm
 
Hur lång tid tog förlossningen?
Lång tid, åkte in dagen innan klockan 8 på morgonen och fick ligga över. De försökte dock stoppa värkarna runt 22 på kvällen så jag skulle få vila något och sen starta mig på morgonen igen. Värkarna startade av sig själv halv fem på morgonen.

Tog ni reda på könet?
Yes

Hur länge ammade du?
6 veckor, funkade inte längre vilket jag tycker var jättesynd.

Är du tillsammans med pappan?
Ja

Hur gammal var du när du blev gravid med ditt första barn?
21

Hur gammal var du när du fick ditt första barn?
22

Hur ofta är du barnledig?
Oj, typ aldrig. Har knappt varit det. Vill inte ens vara det. Men ska på festival i sommar så då blir jag ju det, får se hur det går eller om jag åker hem. Tar iaf bilen.

Vill du har fler barn och isåfall hur många?
Jag vill ha många barn.

Om du får fler barn, vad ska de heta?
Det är hemligt än ;)

Kan man förklara för någon som inte har barn hur det känns att ha barn?
Jag tror det är väldigt svårt att beskriva för det är en sån otrolig upplevelse.

//S

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits