Men suck!

Är det inte öronen som gör att jag inte kan sova så är det halsen. Jag har sjukt ont i halsen. Kan knappt svälja för det gör så förbannat jävla ont. Vad är det för jävla virushelvete som flugit på mig!?? DÖÖÖÖ!!!
Sitter här nu och dricker varmt honungsvatten för att försöka lindra det hela lite eftersom halstabletter inte lindrar värst mycket. -suck- Jag vill bli frisk NU! Kommer inte orka med annars.

Förresten.

Neo fyllde 1 år idag!! Grattis till honom. Kan inte fatta att det är ett år sen redan som han kom till världen som en chock. Minns fortfarande smset som om det vore igår som Marie skickade till mig om att de hade blivit föräldrar till en liten son. Jag började gråta och visste fan varken ut eller in. Så kan det gå.
Nu är grabben iaf ett, och vilken kämpe han är =)

//S

Kommentarer:
Postat av: sara

shit ett år..

2008-06-27 @ 11:43:11
Postat av: marie

Tack:D ja helt sjukt ett år jag fattar de inte själv. Nja tror inte han väger 8 kg eftersom de inte var länge sen han vägdes men han har kanske närmat sig 8 kg:)

2008-06-27 @ 17:33:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits