Tandläkaren

Var hos tandläkaren med Devin idag och det gick jättebra. Hon kände lite i hans mun och konstaterade samma som jag att han inte har några tänder än och inga på väg heller. Min lilla tandlösing! Sen fick han välja tandborste, hon hade tre han kunde välja på.. en gul, en grön och en rosa. Han tog självklart den rosa -hihi-

När det var över så knallade vi till café paus och köpte med en Nachotallrik som jag skulle äta hos Sofi, för jag var huuuungrig. När jag kommer till henne inser jag, trots att jag sa till flera gånger att jag inte ville ha köttfärs, att det var köttfärs på. -urk- Så vi tog en sväng dit igen och jag fick en ny, vegetarisk!! Att det ska vara så svårt att fatta.. -suck- Den var iaf jättegod, som tur var!!

Devin var go och charmig som vanligt. Visade alla sina "trick" som han kan. Goa, underbara unge. Så himla snäll så vet inte.


Man kan inte annat än älska honom.



Se bara här hur söt han blev idag när han inte fick pilla på sladdarna på min dator. Han bröt ihop totalt och blev tokledsen. Lilla fjanten =) Men man får inte alltid som man vill, är ju för hans bästa han inte ska pilla på dem liksom.

//S

Kommentarer:
Postat av: Erica

Vrf var ni hos tandläkaren med honom ? Det brukar man väl inte få kallelse till förän dom är typ ett år ?

Postat av: Marie

Ni var på väg hem antar jag ni kom gåendes vid Varvet ungefär. Igår runt 18 skulle jag tro. Vågade inte tuta ifall jag skulle skrämma er =) Jag hade väldigt bråttom hem hade varit en lång helg med möhippa och allt. Jag lovar att slå en pling när jag är i stan så jag får träffa er igen. Ta en fika eller nåt.

2008-06-16 @ 22:48:59
URL: http://tigerlilyhardbottle.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits