Arvikafestivalen!!

Nu har jag biljett till arvikafestivalen!! Fick den för några dagar sen iofs, men har typ glömt bort att jag fått den. Nu är den iaf här hemma och ser lockande ut. Kan inte fatta hur jag ska stå ut därborta i flera dagar utan mina älsklingar, men det gör jag nog. Jag kommer vara salig under The Crüxshadows. Jag kommer nog fan bli så lycklig att jag kommer börja böla, för bölig har jag ta mig tusan blivit nu efter att ha fått barn. Inte klokt.
Ska dit med Hardin och det ska bli så kul!! Jag har nog aldrig haft tråkigt med honom faktiskt. Vi ska fira fem år där borta, för det var under arvikafestivalen 2003 som vi träffades första gången -hihi- Hur skoj som helst.
Jag får se till att ha med laddare så jag kan ladda min mobil därborta någonstans, måste juh ringa hem till älsklingarna minst 5 gånger om dagen ;)

Ska bli kul att göra något.

//S

Kommentarer:
Postat av: Marie

skönt att komma ut och göra nått för sig själv ibland också de behöver man att


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits