Fotografering

Hihi nu har vi bokat halvårsfotografering hos Roland Andersson. Ska dit 13 maj klockan 14!! Ska bli kul och jag hoppas innerligt att Devin är på bra humör då, men han brukar ju vara det. Skulle vara så typiskt om han just den dagen är värsta grinsillen ^^ Nu måste jag ju leta upp vad han ska ha på sig så han inte skitar ner det innan. Kul att få riktiga proffsbilder juh. Även om jag har en proffskamera så har jag ingen studio med bra ljus och grejer så det blir inte så proffisgt ändå.
Bokade man nu så fick man 1-årsfotograferingen gratis sen + en förstoring för 590 kronor och det är väl överkomligt antar jag.

Hihi va kul.


//S

Kommentarer:
Postat av: Ritha

Glömdesäga: Du får ett mail när din blogg flyttat, så får du logga in på en annan adress än tidigare.
Tjingeling! Hitta kläder du som är är jäääättteeesnygg i! hihi

2008-05-03 @ 14:06:53
Postat av: Sara

kul med fotografering :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits