Ganska slappt

Idag har det inte gått i många knop, men känns ändå som man gjort en del fast det i själva verket inte är så. Jag och Devin tog en svänga med bilen till Elin för att kolla på huset som de skaffat sig. Jag var där med massa flyttkartonger som vi hade kvar som de ville låna. Där var Elin, Kevin och hundarna samt en kompis till henne och en till liten bebis. Så våra tre bebisar hade bebisträff på golvet =) Hon den andra tjejen kände tydligen igen mig från babysimmet även fast hon gick i gruppen innan oss. De tyckte Devin var jätteduktig som redan kan sitta fast han är yngst av dem. Hihi han får lära de andra grabbarna hur man gör sen. De hade iaf skaffat ett hus med jättebra gård för bus, grillning, barnlekar, hundlekar och allt möjligt =)

Sen hemma så åt jag mig en salladsrulle och David käka en pizza, fy oss. Men det är juh så praktiskt att bara beställa juh ;) Kan de inte skaffa en nyttig kedja som man kan köpa snabbmat på? Då hade jag handlat där, iaf om maten var god dessutom.

Tog oss en promenix till coop sen för att köpa tvättservetter och oliver, men glömde såklart oliverna så jag e helt ledsen här nu -snyft- Men jag får överleva ändå. Massa annat fick vi juh självklart med oss istället, som en mössa till Devin till exempel.

På hemvägen därifrån ringde Becca så vi snackade hela vägen hem och sen en bra stund när vi väl var hemma också. Var jättetrevligt att prata med henne! Hoppas hon och lille William kan ta sig hit snart så man får träffa dem igen, hade vart så skoj!!

Nu ska jag nog ta mig en macka.

//S

Kommentarer:
Postat av: becca

Jaa, jag vill komma snart! Men som sagt, så fort jag har råd så kommer vi :)
*längtar*

Är david hemma imorn med? Isf ringer jag dig då också :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits