Herregud!!

Hur fan kan man ens tro jag skulle BANTA min son!? Han är för fan bara 6 månader!! Bebisar är mulliga. Att ens kunna tro jag skulle göra en sån sak känns för mig helt stört. Jag skrev att man kanske skulle se över hans matvanor lite skämtsamt, inte fan skulle jag banta honom för det!!
Det är inte bra för bebisar att vara för tjocka, men Devin är inte ens i närheten av att vara för tjock!! Däremot kanske man ska ge honom mindre välling eller så för det är inte bra att gå upp för snabbt heller. Han får såklart ersättning då istället för vällingen. Aldrig skulle jag låta honom gå hungrig!!

//S


Kommentarer:
Postat av: Ritha

Men Sandrah! Hur i helvete kan man va så dum så man inte fattar att du SKOJJADE om bantningen???? En del har inte alla hästar hemma, utan MÅSTE helt enkelt locka folk in på deras blogg genom sjuka kommentarer på andras bloggar.... Kram!! Bästaste Mamman!!! Du alltså!!!!! =D

Postat av: Anonym

när är det man tar bort ersättningen helt när man inte ammar altså?

2008-05-23 @ 23:36:41
URL: http://saraseal.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits