Jag hatar spy!!

Jag klarar inte av det. Spelar ingen roll om det är en stor spya, en liten spya eller vad det nu är. Är det spy, så vill jag helst inte veta av det!! Men nyss var jag skitduktig, tycker jag iaf. Min ena kisse spydde två små spyor som var typ 2-3 cm stora -UGH- och jag lyckades torka bort dem själv!!! Ni kanske tycker det låter skitfjantigt, men jag höll faktiskt på att kväljas nu också. Jag mår fortfarande skit för att hon spydde nu när bara jag var hemma. Jag brukar annars bara lägga papper på så får David torka när han kommer hem, men idag tänkte jag försöka själv. Var på gränsen. Men nu är jag stolt att jag lyckades och inte spydde själv!! =)

Bläää vad äckligt med spy!!!

//S

Kommentarer:
Postat av: Veronica

ja fy faan för spya..:S

2008-05-23 @ 11:45:37
Postat av: Elsa

När lille Devin spyr då? Klarar du det? =)

2008-05-23 @ 12:24:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits