Långpromenad

Jag och David tog oss en riktig långpromenad med Devin i vagnen idag. Vi gick till café pärlan och käkade glass och sen tillbaka igen. Riktigt varmt och gött, och promenaden tog väl 2 timmar ungefär sen satt vi väl och åt glass en halvtimme också så var ute bra länge i solen. Härligt. Var riktigt mycket folk ute i skärgårn idag, det var nästan fullt på pärlans uteservering faktiskt. Sommaren är här!!!

image63

Till råga på allt så hade jag KJOL på mig idag och det är inte ofta det händer för jag har typ ingen som jag kommer i nu för tiden haha. Men det var riktigt härligt att ha kjol och leggings och bara t-shirt. Kändes verkligen som en varm sommardag idag. Annars är jag inte så mycket för att vara ute i solen i lite kläder ;)

//S

Kommentarer:
Postat av: Becca

Åh vad mysigt, det får vi göra när jag kommer ner :)

Postat av: Marie

riktigt härligt. helt underbart väder. skönt med mindre kläder både på en själv och dom små:D

2008-05-08 @ 20:55:05
URL: http://sezzan85.blogg.se
Postat av: Carro

Vilken underbar bild!

2008-05-08 @ 21:30:58
URL: http://carolinus.webblogg.se
Postat av: Hanna

vad det set mysigt ut på bilden =) härligt med vädret

2008-05-09 @ 15:19:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits