Mastmagasinet

Följde med Marie, Tony och Neo till mastmagasinet idag för att äta lunch. Per och Mattias var där också och det är ju inte varje dag man ser dem, så det var trevligt. Sjukt mycket folk bara så det var trångt med barnvagnarna där inne, inte lika barnvänligt som café paus, eller hur Marie? Men vi fick iaf plats allesammans och Devin fick en egen barnstol som vi klämde in där. Kenth (Devins plastfarfar) var också där så han kom och hälsade lite och pratade med Devin.

Neodevin
Neo och Devin busar

Efter det så gick jag och tog ut pengar på banken för jag hade tappat bort mitt kontokort och var verkligen tvungen att gå och köpa pyjamas till Devin. Han hade verkligen typ bara en nu som han kan ha, alla andra är för små på ett eller annat vis. Hittade två turkosaktiga som var fina och billiga eftersom jag hade 25% på kappahl också. Var korta ben och kort ärm på dem, perfekt till sommaren.

Sötos
Devin i nya pyjamasen

Bara vart hemma och slappat sen dess. Hittade massa saker på mazzarin som jag vill ha nu till albumet som jag gör till Devin. Dyrt dock, men jag fyller juh år snart, så kan alltid önska mig =)

//S



Kommentarer:
Postat av: Ritha

NU har jag beskärt den, tjatmajja där!!! =D

2008-05-21 @ 22:28:14
Postat av: Marie

förstår inte man kan säga så om ett helt oskyldigt barn om mitt allt.tydligen ingen aning om vad neo har fått gå igennom. Hade juv arit skillnad om de var nått taskigt om mig. Såååå arg så de kokar i mig än..

De var jätte trevligt men ja alldeles för trångt gör trångt. fin pyjamas och skönt att bankomatkortet dök upp aldrig kul att tappa bort sånt. kramar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits