Pigg bebis

Jag är så sjukt jävla trött så skulle typ kunna somna stående tror jag. Men det går inte för sig, för jag har en jättepigg bebis här som vill springa runt och leka -gäääsp- Jag vill bara sova. Jag försökte övertala honom om att sova till tio, men icke. Halv sju skulle han upp!!
Så himla typiskt för jag har längtat efter att sova med David och nu hann han precis komma hem och krypa ner i sängen så måste jag gå upp.. :(

Jaja, bara att gilla läget. Hoppas Devin blir trött snart igen och vill sova några timmar så jag också kan lägga mig.

//s

Kommentarer:
Postat av: Marie

piggelin devin hihi. sover du dåligt igen?

Postat av: Erica

Hans pappa kan väl ta honom på morgonen lr om du behöver sova ? Lr jobbar han helg ?

2008-05-19 @ 01:03:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits