Puh vad jobbigt

Tog tag i mig och gick ut och sprang, det var nästan komiskt vad kort jag orkade ^^ Jag har verkligen inget springflås what so ever. Det är helt borta och finns inte överhuvudtaget. Jag sprang inte långt men jag blev dödstrött, jag fick vila emellanåt för att gå också haha. Var kanske borta en kvart hemifrån innan jag kom in helt svett, röd i ansiktet och damp ner på golvet. Aja bättre än inget. Känner redan i benen, kommer väl knappt kunna röra mig imorn. Tror jag sträckte mig lite =/ Ska kanske inte springa ändå? Jag är inte byggd för det. Blir nog längre promenader istället.. får köpa mig en stegräknare då. Ja, så blir det antagligen.

//S

Kommentarer:
Postat av: malin

Bättre och gå ju, lr ja beror ju på vad du vill bli av med, enlgit min tränare :)

2008-05-07 @ 20:35:07
Postat av: Hardin

Ah visst blir man sugen på att springa när det är så fint väder? Du verkar ha fått betala lika dyrt för det som jag gjorde :P

2008-05-08 @ 07:12:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits