Surt sa räven

Var till café paus med Veronica och Emil idag och åt en sallad -mums- Var trevligt faktiskt. Emil fick smaka på citron för första gången och jag höll på att skratta ihjäl mig åt hans min som jag faktiskt fick på kort. Han gillade det inte alls tydligen, så himla söt. Så jag tänkte testa att ge Devin lite citron också och Veronica fick vara med med kameran och fota hans min... som aldrig kom. Tokungen gillade citron!! Han fick två bitar som han glatt mumsade upp. Hade han fått bestämma hade han väl ätit upp hela citronen den lille knasbollen. Haha. Kiwi var tydligen mycket värre att få än citron, för då gjorde han juh massa grimaser.

Devinsurt

Emil


Här är de när de fått citron för första gången i deras små liv. Sötnosarna! Diggar Emils min skarpt, typ som "usch fy fan mamma vad ger du mig?". Devin ser bara lite frågande ut, jag som hade hoppats på en riktig grimas juh. Men men, jag fick juh mina grimaser när jag gav honom kiwin, så lite nöjd får jag vara.

//S

Kommentarer:
Postat av: Marie

hihi toker:D

Postat av: Veronica

haha sikka sötnosar dom e :D

2008-05-02 @ 22:47:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits